Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 wygrał batalię sylwestrową z Polsatem i TVN

Widzowie Dwójki mogli zobaczyć, jak podczas występu Zenona Martyniuka bawił się prezes TVP Jacek Kurski

Najwięcej widzów spośród koncertów sylwestrowych transmitowanych w głównych telewizjach miała zakopiańska impreza w TVP 2.

Transmisja koncertu z Zakopanego przyciągnęła do Dwójki średnio 3,54 mln widzów (w godz 19.56-1.59). Trochę mniejszą widownię miała impreza Polsatu w Katowicach – na głównej antenie oglądało ją 3,04 mln osób, a łącznie z widownią w Polsacie 2 (150 tys.) i Polsat News (121 tys.) 3,31 mln osób (w godz 19.57-1.37). 1,49 mln widzów miała transmisja sylwestra zorganizowanego przez TVN - tym razem przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie (w godz. 19.45-0.52).

Dla porównania, sylwester 2015/16 miał najwięcej widzów w Polsacie - 3,1 mln (i kolejne 155 tys. w Polsacie 2). Imprezę w Dwójce oglądało przed rokiem 2,32 mln osób, a w TVN – 1,14 mln.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że powitanie 2017 roku (w godz. 23.55-00.05) najwięcej widzów – 4,29 mln - oglądało w Dwójce (dodatkowe 40 tys. w TVP Polonia). Na trzech antenach Grupy Polsat zgromadziło ono 4 mln widzów (w Polsacie 3,57 mln, w Polsat News 228 tys., w Polsat 2 – 202 tys.), a w TVN – 1,61 mln.

Koncerty sylwestrowe – na żywo i wcześniej nagrane – emitowały też mniejsze telewizje. Na przykład WP transmitowała imprezę z Wrocławia, a kanał Polo TV odtworzył koncert disco polo z Łodzi. Jak z kolei podaje TVS, koncerty sylwestrowe tej stacji, emitowane w godz. 20-2, oglądało średnio 194 tys. osób.

(RUT, 03.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.