Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Muzyka daje radość” - nowy konkurs Radia Złote Przeboje

Od poniedziałku, 2 stycznia br. Marcin Prokop zaprasza słuchaczy Radia Złote Przeboje do nowej zabawy „Muzyka daje radość”. Można w niej wygrać nagrody pieniężne, jeśli prawidłowo odgadnie się nazwisko gwiazdy lub nazwę zespołu muzycznego.

Codziennie słuchacze dostają od Marcina Prokopa trzy podpowiedzi uszeregowane od najtrudniejszej do najłatwiejszej. Za prawidłową odpowiedź po najtrudniejszej podpowiedzi można wygrać 1000 zł, po łatwiejszej można zdobyć 500 zł, a po najłatwiejszej - 250 zł. Okazja do wygrania pieniędzy pojawia się na antenie trzy razy dziennie, a słuchacze mogą włączać się do zabawy telefonicznie pod numerem (22) 4444 000. Konkurs potrwa do piątku, 27 stycznia br. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zloteprzeboje.pl.

Spot promujący zabawę można zobaczyć tutaj. Marcin Prokop zachęca w nim do wzięcia udziału w konkursie, ilustrując zagadki muzyczne. Spot wyprodukowało SVG Studio, a za ideę kreatywną i scenariusz spotu odpowiadał Dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.

Zabawę „Muzyka daje radość” wspiera promocja w internecie (Ipla, Onet, WP, serwisy Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios.

(02.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.