"Śniadanie w Radiu Zet" ma wyższą słuchalność niż "Siódmy dzień tygodnia" Moniki Olejnik
Prowadzący "Śniadanie w Radiu Zet" (Fot. materiały prasowe)
Radio Zet w paśmie, w którym emituje w niedziele ”Śniadanie w Radiu Zet”, notuje lepsze wyniki niż miało rok temu, kiedy Monika Olejnik prowadziła ”Siódmy dzień tygodnia”.
”Śniadanie w Radiu Zet” nadawane jest od września 2016 roku w niedziele po godz. 9. W tym samym czasie program oglądać można w Polsat News. Prowadzą go na zmianę dwie pary dziennikarskie: Beata Lubecka (Polsat News) i Łukasz Konarski (Radio Zet) oraz Joanna Komolka (Radio Zet) i Bartosz Kurek (Polsat News). Do końca czerwca 2016 roku rozgłośnia nadawała w tym czasie ”Siódmy dzień tygodnia” Moniki Olejnik.
Z badania Radio Track realizowanego przez Millward Brown wynika, że w fali wrzesień-listopad 2016 Radio Zet w niedziele między 9 a 10 miało 17,1 proc. udziału w czasie słuchania podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej – 13,5 proc.
W każdym kwadransie między 9 a 10 Radia Zet słuchało 1,29 mln osób (o 89 tys. więcej niż rok wcześniej).
– Od początku wierzyliśmy w taką formułę, zdawaliśmy sobie sprawę, że lekko nie będzie, ale wyniki te starania wynagrodziły – komentuje Daniel Adamski, dyrektor informacji Eurozetu. – ”Śniadanie w Radiu Zet” wymaga ścisłej współpracy dwóch ekip, doskonałego zgrania, to trudna realizacja, dbałość o detale, to nie tylko kamera w studiu, to coś więcej, niż radio. Dla mnie, jako autora tego projektu to największa satysfakcja, kiedy zespół, który produkuje program ma z tego ogromną frajdę, jest zgrany, wkłada w tę pracę całe serce. Dobry wynik jest wisienką na torcie. Wierzę, że uda nam się go utrzymać, bo konkurencja jest ogromna – dodaje Adamski.
(KOZ, 02.01.2017)