Antyradio prowadzi największą kampanię reklamową w swojej historii
29.12.2016, 15:11
![](/images/contents/photo_46962_1483008398_big.jpg)
Layout kampanii reklamowej Antyradia
We wtorek 27 grudnia br. ruszyła kampania promocyjna Antyradia pod hasłem "We mnie jest rock". To największa kampania w historii stacji.
Na początek kampania objęła banery, które pokazują się użytkownikom portali (Onet, Interia i WP). Od nowego roku reklamy z hasłem „We mnie jest rock” zawisną na nośnikach outdooru (citylighty, ekrany LED i LCD, plakaty, autobusy komunikacji miejskiej) w czternastu miastach, w których nadaje Antyradio. W drugim etapie kampania obejmie też wybrane tytuły prasowe (m.in.: "Playboy", "CKM", "Dziennik Zachodni"), a także wybrane telewizyjne stacje tematyczne.
(JM, 29.12.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)