Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najpopularniejsze programy kanałów informacyjnych mają ponad 1 mln widzów

Wydanie "Teleexpressu extra" z 11 listopada 2016 roku miało 1,41 mln widzów (screen Tvp.info)

W jesiennych ramówkach kanałów informacyjnych najwięcej widzów przyciągały programy: "Teleexpress extra" w TVP Info, serwis informacyjny i "Fakty po Faktach" w TVN 24 oraz transmisja miesięcznicy smoleńskiej w TVP Info. Gromadziły ponad 1 mln widzów.

Z naszej analizy danych Nielsen Audience Measurement wynika, że "Teleexpress extra", który 11 listopada br. przyciągnął 1,41 mln widzów, był jesienią (1 września – 19 grudnia) zarówno hitem emitującej go stacji TVP Info, jak i najpopularniejszym programem we wszystkich kanałach informacyjnych. Drugie miejsce zajął serwis informacyjny TVN 24, który obejrzało 1,20 mln widzów (wydanie z 17 grudnia o godz. 20). Trzecie miejsce przypadło programowi publicystycznemu emitowanemu w TVN 24 - "Fakty po Faktach" - 1,13 mln widzów (17 grudnia). Transmisję 80. miesięcznicy smoleńskiej w TVP Info obejrzało 1,11 mln widzów (10 grudnia), a piąte miejsce zajął program publicystyczny "Kawa na ławę" w TVN 24, który miał 1,06 mln widzów (18 grudnia).

W mniejszych kanałach informacyjnych najpopularniejsze programy przyciągały mniej niż 0,5 mln widzów. W Polsat News najwięcej widzów – 444 tys. - zgromadziło orędzie premier Beaty Szydło transmitowane w sobotę wieczorem 17 grudnia, a drugie miejsce – z widownią 417 tys. - zajęła relacja na żywo z manifestacji i kontrmanifestacja w miesięcznicę katastrofy smoleńskiej (10 grudnia). Hitem kanału TVN 24 BiS były "Fakty" o godz. 19 (stacja emituje je równolegle z TVN), które 9 listopada obejrzało 422 tys. osób, a "Fakty po Faktach" przyciągnęły do tej stacji 312 tys. widzów (19 grudnia). Przebojami Superstacji były dwa programy publicystyczne: "Gilotyna" - 192 tys. widzów (18 listopada) i "Nie ma żartów" - 171 tys. (14 grudnia). Z kolei w Polsat News 2 największą widownię – 125 tys. osób - miał program publicystyczno-interwencyjny "Państwo w państwie" (18 września), a transmisję debaty o Polsce w Parlamencie Europejskim obejrzało 122 tys. osób (14 grudnia). Natomiast w najmniejszym z kanałów informacyjnych, Telewizji Republika, 100 tys. widzów przyciągnął program "Odkodujmy Polskę" (18 listopada). Pozostałe pozycje ramówki tej stacji miały już mniej widzów – drugie miejsce zajął magazyn "Bul głowy" - 87 tys. widzów (15 września).

(RUT, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.