PGNiG do 2020 roku będzie sponsorować polską piłkę ręczną

Kamil Syprzak z nadrukiem PGNiG na koszulce występować będzie przez najbliższe cztery lata (fot. Maciej Weber)
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo przez kolejne cztery lata będzie sponsorem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Nowa umowa ma obowiązywać do końca 2020 roku.
Firma po raz pierwszy została sponsorem związku w roku 2010. Wspiera nie tylko reprezentacje kobiet i mężczyzn, ale także rozgrywki ligowe. Jest twórcą zawodowej ekstraklasy szczypiornistów. - Postanowiliśmy skoncentrować się na wspieraniu wyłącznie tej jednej dyscypliny sportu. Utworzenie ligi spowodowało powstanie trzech spółek akcyjnych klubów, niedługo zostanie utworzonych kolejnych 11. Myślimy też o utworzeniu zawodowej ligi kobiet - mówi Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG.
Logo firmy będzie obecne na strojach zawodników reprezentacji, w internecie, mediach społecznościowych, na wszelkich materiałach promocyjnych związku. Hasło przewodnie współpracy to „Gramy razem. Cel #Tokio2020”.
(MAC, 29.12.2016)
