Wirtualna Polska promuje już nie tylko portal, ale też telewizję
Grupa Wirtualna Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej, tym razem pod hasłem "Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce. Teraz także w telewizji".
W nowej kampanii Grupa WP podkreśla, że poza portalem ma też telewizję. Działania będą realizowane do końca stycznia 2017 roku. W spocie pokazane są m.in. Światowe Dni Młodzieży oraz Czarny Protest. Kreację i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith i zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.
Kampania będzie prowadzona w: telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2 i ponad 30 stacji tematycznych), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Eska), tygodnikach i miesięcznikach (m.in. "Polityka", "Focus", "Zwierciadło", "Men’s Health"), kinach (Helios, Cinema City) i internecie (m.in. YouTube, Facebook, Ipla).
(JM, 28.12.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)