Po Nowym Roku będzie dodruk "Przekroju"
Okładka nowego "Przekroju"
Wydawca kwartalnika "Przekrój" (Tomasz Niewiadomski) w reakcji na pierwsze wyniki sprzedaży pisma, które wróciło na rynek w poniedziałek 19 grudnia br., zdecydował o dodrukowaniu 29,9 tys. egz. aktualnego numeru pisma.
- Sprzedaż jest na znacznie wyższym poziomie, niż się spodziewaliśmy - mówi Marta Wardin, dyrektor wydawnicza "Przekroju". W poniedziałek 19 grudnia br., po trzyletniej przerwie, trafiło na rynek 50 tys. egz. odnowionego "Przekroju". Czytelnicy już w środę 21 grudnia alarmowali, że trudno znaleźć pismo w punktach sprzedaży. Stąd decyzja, że 5 stycznia 2017 roku na rynek trafi dodatkowo 29,9 egz. Pismo drukowane jest w LSC Communications Europe. „Przekrój” ma 148 stron w formacie 24 na 34 cm, kosztuje 14,90 zł.
(JK, 28.12.2016)