Polsat nie zmienia polityki handlowej w 2017 roku

Polsat
Polityka handlowa Polsat Media, biura reklamy Grupy Polsat, w 2017 roku będzie taka jak w tym roku. Polsat jako ostatni z trzech głównych nadawców zaczyna sprzedaż reklam na styczeń 2017 roku.
Z naszych informacji wynika, że Polsat Media wprowadza na przyszły rok drobne korekty cen w poszczególnych miesiącach (zależnie od miesiąca: podwyżki albo obniżki), ale średnio w skali całego 2017 roku koszt dotarcia z reklamą do widzów pozostanie na poziomie zbliżonym do tegorocznego. Z Polsat Media nie otrzymaliśmy komentarza w tej sprawie.
W styczniu 2017 roku najdroższą pozycją ramówki głównej anteny Grupy Polsat będzie pasmo filmowe Mega hit, przy którym za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić nawet 34,7 tys. zł (bez uwzględnieniu rabatu), czyli o 13 proc. więcej, niż rok wcześniej. W styczniu br. najdroższą pozycją w cenniku Polsatu była prognoza pogody po głównym wydaniu „Wydarzeń”. Obecnie spoty przy tym programie kosztują maksymalnie 32,7 tys. zł – to o 7,1 proc. mniej niż w styczniu br.
(RUT, 23.12.2016)
