Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: pożegnanie

Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie żyje Franca Sozzani, redaktor naczelna "Vogue Italia"

Franca Sozzani (fot. Manfred Werner / wikipedia)

22 grudnia zmarła Franca Sozzani, od 1988 roku redaktor naczelna "Vogue Italia". Miała 66 lat.

"Franca i ja zaczęłyśmy być redaktorkami naczelnymi w tym samym czasie, ale to nie oznacza, że od początku byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami. Przez pierwsze lata raczej się mijałyśmy. Stopniowo, z pokazu na pokaz i z sezonu na sezon zaczęłyśmy się przyjaźnić, a przyjaźń przetrwała 30 lat" - wspomina Sozzani Anna Wintour, redaktor naczelna "Vogue" w serwisie internetowym magazynu. "Była ciepła, mądra i zabawna, była też najciężej pracującą osobą jaką znałam, wykonując wiele obowiązków na raz" - dodaje.

Sozzani urodziła się w w 1950 roku, karierę dziennikarską zaczynała w "Vogue Bambini" w 1976 roku. W 1980 roku została redaktor naczelną magazynu dla młodych kobiet "Lei", a w 1982 roku dostała stanowisko redaktor naczelnej męskiego odpowiednika tego pisma, czyli "Per lui". W 1988 roku została redaktor naczelną "Vogue Italia", a w 1994 roku otrzymała posadę redaktor naczelnej Conde Nest Italia, wydawcy pisma.

(JM, 23.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.