Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania rynku i opinii

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty i Mity" mają ponad 30 tys. egz. średniej sprzedaży

Fakty i Mity

W październiku br. "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż o prawie 16 proc. w stosunku do tego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Tygodnik "Fakty i Mity" (Błaja News), który w październiku br. dołączył do tytułów kontrolowanych przez ZKDP, sprzedaje ponad 30 tys. egz.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w październiku br. wyniosła 115 471 egz. (spadek o 0,23 proc. względem października ub.r.). Na drugim miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 107 941 egz. (spadek o 17,13 proc.).

Wśród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "W Sieci" (Fratria) – 71 379 egz. (spadek o  2,27 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 49 344 egz. (spadek o 12,73 proc.) i „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 36 315 egz. (wzrost o 0,37 proc.).

Największy spadek w zestawieniu zanotował tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) – o 24,79 proc., do 22 267 egz.  Największy wzrost - o 15,99 proc., do 22 169 egz., zanotował "Tygodnik Powszechny".

Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 124 615 egz. (spadek o 2,41 proc.). Sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) wynosi 31 433 egz.  "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał w sierpniu średnio 273 188 egz. (spadek o 3,69 proc.). (JM)

(r,d, 22.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.