"Fakty i Mity" mają ponad 30 tys. egz. średniej sprzedaży
Fakty i Mity
W październiku br. "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż o prawie 16 proc. w stosunku do tego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Tygodnik "Fakty i Mity" (Błaja News), który w październiku br. dołączył do tytułów kontrolowanych przez ZKDP, sprzedaje ponad 30 tys. egz.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w październiku br. wyniosła 115 471 egz. (spadek o 0,23 proc. względem października ub.r.). Na drugim miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 107 941 egz. (spadek o 17,13 proc.).
Wśród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "W Sieci" (Fratria) – 71 379 egz. (spadek o 2,27 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 49 344 egz. (spadek o 12,73 proc.) i „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 36 315 egz. (wzrost o 0,37 proc.).
Największy spadek w zestawieniu zanotował tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) – o 24,79 proc., do 22 267 egz. Największy wzrost - o 15,99 proc., do 22 169 egz., zanotował "Tygodnik Powszechny".
Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 124 615 egz. (spadek o 2,41 proc.). Sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) wynosi 31 433 egz. "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał w sierpniu średnio 273 188 egz. (spadek o 3,69 proc.). (JM)
(r,d, 22.12.2016)