Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tańsze spoty przy "M jak miłość" w styczniu

M jak miłość (fot. za mjakmilosc.tvp.pl)

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło w czwartek sprzedaż czasu reklamowego na styczeń przyszłego roku.

Najdroższą pozycją w cenniku TVP będzie transmisja finałowego meczu Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn – jeśli pokaże ją Dwójka. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. Na razie wiadomo tylko, że TVP 2 na pewno będzie pokazywać wszystkie mecze z udziałem polskiej reprezentacji: spotkania w grupie, a w przypadku awansu Polaków także mecze fazy pucharowej. W razie transmisji w Dwójce meczu finałowego mistrzostw (odbędzie się w niedzielę 29 stycznia 2017 roku) najdroższe spoty będą kosztowały 63,4 tys. zł (cena 30-sekundowej reklamy bez uwzględnienia rabatów).

Ze stałych pozycji ramówek głównych anten TVP najdroższy będzie w styczniu serial „M jak miłość”, przy którym ceny spotów dochodzą do 42,1 tys. zł – to 3,7 proc. mniej niż rok temu.

Jak informowaliśmy 9 grudnia, w polityce handlowej na przyszły rok biuro reklamy TVP zmieniło progi wydatków uprawniających do rabatów. Wprowadzono dwa dodatkowe progi: najniższy (do 0,19 mln zł) i najwyższy (od 6,5 mln zł do 7,99 mln zł), a indywidualne negocjacje rabatów będą się zaczynać od 8 mln zł.

(RUT, 21.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.