Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Murator" i "Dom & Wnętrze" poprawiły sprzedaż

Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Murator" (ZPR Media) i "Dom & Wnętrze" (Agora) zanotowały wzrost sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach br. w porównaniu z tym okresem 2015 roku.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim jest "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w trzech kwartałach br. wyniosła 56 085 egz. (spadek o 0,58 proc. względem tego okresu ub.r.). Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym był natomiast "Murator" (ZPR Media) - 45 129 egz. (wzrost o 2,31 proc.).

Zarówno największy wzrost, jak i spadek sprzedaży w tym okresie w segmencie wnętrzarsko-budowlanym należał do czasopism Agory. Sprzedaż ogółem "Czterech Kątów" wyniosła 38 936 egz. (spadek o 21,07 proc.), a sprzedaż "Domu & Wnętrza" - 7548 egz. (wzrost o 4,79 proc.).

(JM, 17.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.