"Murator" i "Dom & Wnętrze" poprawiły sprzedaż
Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Murator" (ZPR Media) i "Dom & Wnętrze" (Agora) zanotowały wzrost sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach br. w porównaniu z tym okresem 2015 roku.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim jest "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w trzech kwartałach br. wyniosła 56 085 egz. (spadek o 0,58 proc. względem tego okresu ub.r.). Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym był natomiast "Murator" (ZPR Media) - 45 129 egz. (wzrost o 2,31 proc.).
Zarówno największy wzrost, jak i spadek sprzedaży w tym okresie w segmencie wnętrzarsko-budowlanym należał do czasopism Agory. Sprzedaż ogółem "Czterech Kątów" wyniosła 38 936 egz. (spadek o 21,07 proc.), a sprzedaż "Domu & Wnętrza" - 7548 egz. (wzrost o 4,79 proc.).
(JM, 17.12.2016)