Świąteczna licytacja J.Walter Thompson oferuje spacer z szefową i koszenie trawnika

www.najlepszastrona.com
J.Walter Thompson Group Poland nie wysyła klientom w tym roku na Boże Narodzenie wina czy koszyków z prezentami. Zamiast tego angażuje pracowników do akcji społecznej.
Zamiast licytować się na to, kto zrobił najlepszą akcję bożonarodzeniową, agencja oferuje na licytację nietypowe prezenty od swoich pracowników. Każdy może o nie się starać.
Można wylicytować m.in.: spacer po Warszawie w towarzystwie szefowej agencji, Beaty Turlejskiej-Zduńczyk. Obraz, który dopiero namaluje Jacek Szulecki, dyrektor kreacji, a Maciej Obuchowicz - szef strategii, oferuje strategiczne koszenie trawnika. Są też do wylicytowania autorskie plakaty, lampa drwala, czy 4-godzinny kurs Photoshopa - wszystko w wykonaniu pracowników agencji. Wszystkie środki uzyskane z licytacji zostaną przekazane na wybrany cel do fundacji SięPomaga (www.siepomaga.pl). Szczegóły na www.najlepszastrona.com
(AMS, 16.12.2016)
