Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie cały czas reklamowy przy Super Bowl jest już sprzedany

Super Bowl (fot. za wikipedia.org)

Telewizja Fox, która przeprowadzi transmisję z najbliższego meczu Super Bowl, sprzedała już prawie wszystkie miejsca w blokach reklamowych przy tej imprezie.

Jak podaje magazyn "Variety", do sprzedania pozostało jedynie 10 proc. czasu reklamowego (około 17 półminutowych spotów) przy przyszłorocznym Super Bowl. Średnia cena 30-sekundowego spotu ma wynosić 5 mln dol. W br. reklamy emitowane podczas transmisji finału ligi NFL na antenie CBS kosztowały od 4,8 do 5 mln dol. CBS wyprzedała prawie wszystkie miejsca w blokach reklamowych już na początku listopada ub.r.

(LL, 13.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.