"Kuchenne rewolucje" w TVN miały dobre wyniki i będą kontynuowane

Magda Gessler (fot. Marcin Obara/Press)
Prowadzone przez Magdę Gessler "Kuchenne rewolucje" jesienią br. oglądało w TVN średnio 2,16 mln widzów - ok. 90 tys. więcej, niż w poprzedniej edycji, wiosną br.
Program był emitowany w stałym paśmie, w czwartki o 21.30 – od 1 września do 8 grudnia br. najwięcej widzów – 2,58 mln – przyciągnął odcinek z 24 listopada. Średnio w czasie emisji programu TVN miał 15,8 proc. w widowni telewizyjnej (grupa ogólna). Był to drugi wynik w tym paśmie: lepiej wypadł TVP 1 (18,5 proc.), mniejsze udziały miały zaś Polsat (11,5 proc.) i TVP 2 (3,9 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN z udziałem 21,3 proc. był w czasie "Kuchennych rewolucji" liderem pasma. Dalej uplasowały się: Polsat (12,4 proc.), Jedynka (10 proc.) i Dwójka (4,6 proc.).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że wpływy cennikowe ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 22,75 mln zł (bez rabatów) i były o 4,7 proc. niższe od osiągniętych w poprzedniej edycji.
Na wiosnę przyszłego roku TVN planuje nową serię "Kuchennych rewolucji".
(RUT, 13.12.2016)
