3,5 mln zł wyniósł ekwiwalent reklamowy informacji o ciąży Anny Lewandowskiej

Robert Lewandowski pochwalił się, że zostanie ojcem
Piłkarz Robert Lewandowski poinformował, że wraz z żoną spodziewają się dziecka. Ekwiwalent reklamowy wynikający z upowszechnienia tej informacji wyniósł 3,5 mln zł – wynika z obliczeń firmy Press-Service Monitoring Mediów.
Po tym jak 6 grudnia br. Robert Lewandowski zdobył bramkę zapewniającą Bayernowi Monachium wygraną z Atletico Madryt w Lidze Mistrzów, a następnie wsunął piłkę pod koszulkę i wykonał gest przywodzący na myśl smoczek, media zaczęły informować o ciąży Anny Lewandowskiej. Para sportowców potwierdziła tę informację na Facebooku. W ciągu doby w mediach ukazało się ponad 2,6 tys. doniesień na ten temat. Do godz. 12 we wtorek 7 grudnia br. opublikowano 592 materiały w mediach tradycyjnych – prasa (45), radio i telewizja (26), portale internetowe (521).
Najwięcej wzmianek pojawiło się w mediach społecznościowych – tylko 6 grudnia było 877 wpisów i komentarzy, a 7 grudnia do godz. 12 pojawiło się 1100 wzmianek.
(IKO, 08.12.2016)
