"Gazeta Pomorska" zwiększa przewagę w sprzedaży nad "Dziennikiem Zachodnim"
Gazeta Pomorska
Spośród 10 najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych w październiku br. tylko "Gazeta Lubuska" (Polska Press Grupa) zanotowała jednocyfrowy spadek sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem 2015 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym pozostaje "Gazeta Pomorska" (Polska Press Grupa).
Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w październiku br. 35 177 egz. (spadek o 11,72 proc.). Na drugim miejscu znalazł się "Dziennik Zachodni" (Polska Press Grupa) - 31 017 egz. (spadek o 22,24 proc.), a na trzecim "Polska Głos Wielkopolski" (Polska Press Grupa) - 25 555 egz. (spadek o 12,84 proc.).
Kolejne są: "Express Ilustrowany" (Polska Press Grupa) - 22 769 egz. (spadek o 22,37 proc.); "Dziennik Bałtycki" (Polska Press Grupa) - 19 388 egz. (spadek o 17,56 proc.); "Głos - Dziennik Pomorza" (Polska Press Grupa) - 18 393 egz. (spadek o 19,18 proc.); "Dziennik Łódzki" (Polska Press Grupa) - 18 290 egz. (spadek o 18,41 proc.); "Gazeta Lubuska" - 18 115 egz. (spadek o 9,15 proc.); "Echo Dnia" (Polska Press Grupa) - 16 316 egz. (spadek o 14,58 proc.); "Dziennik Polski" (Polska Press Grupa) - 16 212 egz. (spadek o 14,38 proc.).
(JM, 08.12.2016)