Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najpopularniejszy tygodnik w Holandii musi zmienić nazwę

Elsevier

Koncern medialny Relx nie ugiął się pod presją opinii publicznej i zapowiedział, że doprowadzi do zmiany tytułu tygodnika "Elsevier" ukazującego się od 125 lat.

Redakcja pisma potwierdziła już, że jego nazwa zostanie zmieniona. Zmian będzie stopniowa i potrwa osiem lat. Najpierw tytuł zostanie przemianowany na "Elsevier Weekly", a potem - na "EW".

Na początku br. pismo zostało przejęte przez grupę medialną New Skool Media. Poprzedni właściciel tytułu koncern Relx, znany wcześniej jako Reed Elsevier, zastrzegł sobie wyłączność do nazwy "Elsevier".

Swój sprzeciw w związku z planami zmiany tytułu pisma wyrazili publicznie m.in. Jean-François van Boxmeer, prezes koncernu browarniczego Heineken, Jeroen van der Veer, były prezes koncernu naftowego Shell i Wim Pijbes, szef amsterdamskiego Rijksmuseum.

Magazyn "Elsevier" jest najpopularniejszym tygodnikiem opinii w Holandii. Jego średni nakład to 90 tys. egz.

(LL, 07.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.