Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny" - serial kryminalny TV 4 miał 1,03 mln widzów

Serial "Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny" był nowością jesiennej ramówki TV 4 (fot. Bogdan Bogielczyk/TV 4)

Serial kryminalny "Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny", który zadebiutował w jesiennej ramówce TV 4, przyciągał średnio 1,03 mln widzów. W czasie jego emisji stacja wygrała z konkurencją.

W serialu zagrali m.in. aktorzy znani z produkcji TVN: Marek Włodarczyk ("Kryminalni)" i Sebastian Wątroba ("W-11 Wydział Śledczy"). Premierowe odcinki były nadawane od poniedziałku do czwartku o godz. 20 od 1 września do 1 grudnia br. Najpopularniejsze gromadziły ok. 1,5 mln widzów: odcinek z 30 listopada obejrzało 1,53 mln osób, z 29 listopada – 1,51 mln, a z 1 grudnia – 1,47 mln osób. Średnio w czasie emisji serialu "Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny" Czwórka miała 6,43 proc. udziału w grupie ogólnej i 6,12 w grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat). W obu grupach stacja wyprzedziła konkurencyjne kanały: TV Puls (odpowiednio 2,79 proc. i 3,87 proc.) i TVN Siedem (2,77 proc. i 3,57 proc.).

Producentem serialu jest ATM Grupa. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.