Blik z multimedialną kampanią reklamową
05.12.2016, 08:13
Blik
Istniejący od 2015 roku system płatności mobilnych Blik (Polski Standard Płatności) rozpoczął pierwszą ogólnopolską multimedialną kampanię reklamową.
Dla potrzeb kampanii firma Easy Hell przygotowała 45-sekundowy spot, w którym młody mężczyzna zapomniał portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu płacić Blikiem. Reżyserem spotu jest Michał Bulik.
Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One). Planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Kampania promowana jest w stacjach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych oraz w wewnętrznych kanałach banków (uczestników systemu).
(IKO, 05.12.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter