Temat: programy telewizyjne

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest

Pięć statuetek – cztery brązowe i jedną srebrną – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.

W kategorii Outdoor brąz otrzymały kampanie "Kallax Real Timer" przygotowana dla firmy Ikea przez Grey Worldwide Warsaw i MEC oraz "Thermoscanner" dla Theraflu (GSK) autorstwa Saatchi & Saatchi Poland.
W kategorii PR dwie nagrody (srebro i złoto) trafiły do agencji Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem" dla Fundacji Integracja. Brąz dostała również agencja FCB Warsaw za kampanię "Remember" dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 2 grudnia w Rzymie.

(KOZ, 04.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.