”Top model” w TVN stracił widzów, ale był liderem w grupie komercyjnej
Szóstą edycję "Top model" wygrał Patryk Grudowicz (fot. profil Top Model TVN na Facebooku)
Szóstą edycję programu rozrywkowego ”Top model” w TVN oglądało średnio 1,52 mln widzów – o 186 tys. mniej niż piątą przed rokiem.
Program "Top model" był nadawany w TVN od 6 września do 29 listopada br. we wtorki o 21.30. Najwięcej widzów – 1,77 mln – przyciągnął odcinek z 4 października.
Średnio w grupie ogólnej show dał stacji 10,93 proc. udziału w rynku. TVN przegrał w tym paśmie z TVP 2 (16,58 proc.), ale uzyskał lepsze wyniki niż Polsat (10,72 proc.) i TVP 1 (9,11 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat TVN był liderem z 16,47 proc. udziału w rynku. Polsat miał w tym czasie 13,8 proc. udziału, TVP 2 – 12,54 proc., a TVP 1 – 8,55 proc.
Jesienią ub.r. ”Top model” był emitowany w poniedziałki o 21.30. Przyciągnął wtedy średnio 1,71 mln widzów. Według danych cennikowych (bez rabatów) sprzedaż reklam przy programie przyniosła w tym sezonie 17,9 mln zł – o 3 mln zł mniej niż w poprzedniej edycji.
Szóstą edycję "Top model" wygrał Patryk Grudowicz. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 04.12.2016)