Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie „Fakty” przed „Wiadomościami”, liderem „Teleexpress”

"Teleexpress" prowadzą: Rafał Patyra, Beata Chmielowska-Olech i Michał Cholewiński (fot. TVP)

Najwięcej widzów spośród telewizyjnych programów informacyjnych miał w listopadzie „Teleexpress” TVP 1, a rywalizację „Faktów” z „Wiadomościami” nieznacznie wygrał tym razem program TVN.

„Teleexpress” oglądało średnio 3,62 mln i mimo dużej straty widzów w porównaniu z listopadem ub.r. (965 tys.) program wyszedł na pozycję lidera (w październiku był trzeci). Drugie miejsce zajęły „Fakty”, które przyciągały do TVN średnio 3,314 mln widzów (spadek o 220 tys.). Z naszej analizy danych Nielsen Audience Measurement wynika, że przewaga „Faktów” TVN nad „Wiadomościami” TVP 1 wyniosła w listopadzie tylko 2,5 tys. osób - „Wiadomości” gromadziły bowiem 3,312 mln widzów. „Fakty” są jednak równocześnie emitowane w TVN 24 BiS, gdzie oglądało je 219 tys. osób – co w sumie daje 3,53 mln widzów i zwiększa przewagę nad „Wiadomościami”.
Czwarte miejsce zajęły „Wydarzenia”, które w Polsacie oglądało 2,39 mln osób (spadek o 378 tys.), a po uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach Polsat News i Polsat News 2 łączna widownia „Wydarzeń” wynosiła 2,56 mln osób. Natomiast „Panorama” gromadziła w Dwójce 1,67 mln widzów – 181 tys. mniej niż rok temu.

(RUT, 02.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.