W polskiej wersji aplikacji Upday wkrótce będą reklamy

Upday
Upday News for Samsung, aplikacja agregująca treści na urządzenia mobilne Samsunga, wkrótce wprowadzi reklamy w polskim wydaniu.
W polskiej wersji aplikacji reklamy znajdą się pod koniec bieżącego albo na początku przyszłego roku. - Będą to całoekranowe reklamy wyświetlane pomiędzy kolejnymi informacjami, raz na około 10 materiałów. Wyłącza się je przesunięciem palca po ekranie - mówi Michał Wodziński, redaktor naczelny Upday Polska (do tej spółki należy polska wersja aplikacji). Sprzedażą reklam zajmie się Media Impact Polska. Reklamy emitują już brytyjskie i niemieckie wydania Upday.
Upday News for Samsung zadebiutował w Polsce w grudniu ub.r. Jest aplikacją agregującą newsy, przygotowaną przez spółkę należącą do Axel Springer SE. W ostatnich tygodniach Upday zmienił layout, wprowadził możliwość wyrażania opinii o aplikacji i blokowania niektórych źródeł materiałów. Liczba źródeł, których informacje agreguje aplikacja, wzrosła z 300 do 800.
Wydawca nie podaje danych o liczbie użytkowników w Polsce. - Oczywiście jesteśmy mniejszym rynkiem niż Wielka Brytania czy Niemcy, ale za to polscy użytkownicy mają najwyższe zaangażowanie i lojalność - mówi Wodziński.
Upday od tygodnia jest promowana w mediach Grupy Onet-RASP.
(JM, 01.12.2016)
