Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolporter będzie inwestował w salony prasowe ze strefą bistro

Jeden z nowych salonów Kolportera (fot. materiały prasowe)

W 2017 roku Kolporter chce skupić się na rozwoju salonów prasowych ze strefą bistro, a klientom zaoferować m.in. kampanie samplingowe.

W strategii na przyszły rok Kolporter zapowiada uruchomienie kolejnych salonów prasowych ze strefą bistro (Top Presso). Można w nich kupić m.in. kanapki, sałatki, ciasta i ciepłe napoje. Firma otwiera je już od grudnia 2015 roku, obecnie jest ich 13 - m.in. w Jeleniej Górze, Radomiu, Lublinie i Warszawie.

Dostawcom chce natomiast zaoferować - jako formę promocji - działania samplingowe.
- Strategia rozwoju sieci saloników i salonów prasowych z pewnością przełoży się na wzrost efektywności sprzedaży prasy. Już teraz podejmowanych jest szereg działań wzmacniających jej sprzedaż - m.in. wprowadzamy nowe nośniki promocyjne dedykowane prasie - informuje Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Według danych Izby Wydawców Prasy do Kolportera należy 51,53 proc. rynku  dystrybucji prasy.

(JM, GK, 29.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.