Kolporter będzie inwestował w salony prasowe ze strefą bistro
Jeden z nowych salonów Kolportera (fot. materiały prasowe)
W 2017 roku Kolporter chce skupić się na rozwoju salonów prasowych ze strefą bistro, a klientom zaoferować m.in. kampanie samplingowe.
W strategii na przyszły rok Kolporter zapowiada uruchomienie kolejnych salonów prasowych ze strefą bistro (Top Presso). Można w nich kupić m.in. kanapki, sałatki, ciasta i ciepłe napoje. Firma otwiera je już od grudnia 2015 roku, obecnie jest ich 13 - m.in. w Jeleniej Górze, Radomiu, Lublinie i Warszawie.
Dostawcom chce natomiast zaoferować - jako formę promocji - działania samplingowe.
- Strategia rozwoju sieci saloników i salonów prasowych z pewnością przełoży się na wzrost efektywności sprzedaży prasy. Już teraz podejmowanych jest szereg działań wzmacniających jej sprzedaż - m.in. wprowadzamy nowe nośniki promocyjne dedykowane prasie - informuje Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Według danych Izby Wydawców Prasy do Kolportera należy 51,53 proc. rynku dystrybucji prasy.
(JM, GK, 29.11.2016)