Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "W Sieci" odświeża layout na czwarte urodziny

Tygodnik "W Sieci" odświeżył layout na czwarte urodziny

Tygodnik "W Sieci" (Fratria) z okazji czwartej rocznicy pierwszego wydania zdecydował się na modyfikację szaty graficznej.

"Zmiany, choć wydają się subtelne, nadają tygodnikowi w pewien sposób nowego wyrazu. Już od pierwszych stron da się zauważyć ciekawe, użyteczne pomysły w layoucie pisma" – informuje wydawca "W Sieci". Numer w zmienionej szacie graficznej ukaże się w poniedziałek 28 listopada.

Tygodnik "W Sieci" zadebiutował 26 listopada 2012 roku. Ukazuje się poniedziałki w cenie 5,90 zł. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika we wrześniu br. wyniosła 70 442 egz. (wg danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Fratria jest też wydawcą miesięczników "W Sieci Historii" i "Gazeta Bankowa" oraz portali wPolityce.pl i wGospodarce.pl.

(RUT, 28.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.