Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: social media

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zabrakło świeżaków w Biedronce, więc Lidl zaproponował swojego...

Tak Lidl Polska promował na Facebooku kurczaka

Lidl Polska na swoim profilu na Facebooku promował nową ofertę hasłem „Świeżak”, czym nawiązał do trwającej w sieci sklepów Biedronka akcji „Gang Świeżaków”.

Lidl regularnie promuje na profilu facebookowym produkty dostępne w sprzedaży. 20 listopada br. zapowiadano, że kurczaka marki Drosed można kupić w dniach od 21 do 23 listopada w cenie 9,49 zł. Zdjęcie kurczaka opatrzono słowem „świeżak” i komentarzem: „Pomyślcie tylko - świeży rosołek na zagrodowym kurczaku, włoszczyźnie, doprawiony natką pietruszki… Mmhhmmm… To co, gotujemy?”.

Tymczasem w konkurencyjnej sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) prowadzona była akcja „Gang Świeżaków”, w ramach której można było zdobyć  maskotki przedstawiające owoce, nazwane świeżakami. Duże zainteresowanie akcją spowodowało, że w sklepach Biedronki ich zabrakło.

(IKO, 24.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.