Zabrakło świeżaków w Biedronce, więc Lidl zaproponował swojego...
Tak Lidl Polska promował na Facebooku kurczaka
Lidl Polska na swoim profilu na Facebooku promował nową ofertę hasłem „Świeżak”, czym nawiązał do trwającej w sieci sklepów Biedronka akcji „Gang Świeżaków”.
Lidl regularnie promuje na profilu facebookowym produkty dostępne w sprzedaży. 20 listopada br. zapowiadano, że kurczaka marki Drosed można kupić w dniach od 21 do 23 listopada w cenie 9,49 zł. Zdjęcie kurczaka opatrzono słowem „świeżak” i komentarzem: „Pomyślcie tylko - świeży rosołek na zagrodowym kurczaku, włoszczyźnie, doprawiony natką pietruszki… Mmhhmmm… To co, gotujemy?”.
Tymczasem w konkurencyjnej sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) prowadzona była akcja „Gang Świeżaków”, w ramach której można było zdobyć maskotki przedstawiające owoce, nazwane świeżakami. Duże zainteresowanie akcją spowodowało, że w sklepach Biedronki ich zabrakło.
(IKO, 24.11.2016)