McDonald’s Polska startuje z kampanią wizerunkową

Ja? Pracuję w Maku. Poznajcie Ksawerego
McDonald’s Polska rozpoczął kampanię w internecie pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku!”.
Nowy projekt marki prezentuje pracowników firmy, ich pasje i zainteresowania. Mistrzyni badmintona, perkusista, piłkarka, miłośnik szybownictwa i pasjonat gardłowego śpiewu mongolskiego to pracownicy wyłonieni w ramach ogólnopolskiego, wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników sieci. Spośród ponad 500 zgłoszeń pracownicy wybrali w głosowaniu pięciu zwycięzców – to oni są twarzami tej kampanii.
Kampania „Ja? Pracuję w Maku!” jest realizowana w internecie. Filmy w wersjach 15- i 30-sekundowych można zobaczyć m.in. w serwisach VoD i jako pre-roll na YouTube. W ramach działań zaplanowano też kampanię odsłonową. Wszystkie reklamy kierują na landing page akcji Pracujewmaku.pl.
Za pomysł, koordynację kampanii oraz komunikację PR (w tym również wewnętrzną) odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication. Kreację i kampanię reklamową przygotowały agencje DDB&tribal Warszawa i Isobar, a planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD. Produkcję filmów zrealizował dom produkcyjny Papaya Films.
(AMS, 23.11.2016)
