Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netsprint kupił większościowe udziały w sieci reklamy mobilnej Adrino

Netsprint

Grupa Netsprint przejęła 80 proc. udziałów w sieci reklamy mobilnej Adrino. Spółka nie ujawnia kwoty transakcji. 

Odkupione przez Grupę Netsprint udziały należały wcześniej do Xevin Investments, Xevin Lab i managementu Adrino. Reklamy Adrino emitowane są w sieci mobilnej, która obejmuje ponad 320 serwisów WWW i 100 aplikacji. Jej potencjał to ponad 1,2 mld odsłon miesięcznie. Pracuje w niej ponad 20 osób.

Grupa Netsprint po przejęciu Adrino chce rozszerzyć swoje portfolio usług o dodatkowe formaty rich media (m.in. wideo), będzie mogła zaoferować swoim klientom mocniejsze wsparcie w kampaniach brandingowych rozliczanych w modelu CPM. Dodatkowo inwestycja ma zwiększyć ilość danych z urządzeń mobilnych zbieranych przez platformę DMP Netsprinta oraz stworzyć unikatowe metody
targetowania użytkowników w tym kanale.

"Adrino posiada unikalne kompetencje w obszarze prowadzenia kampanii rich media i wideo zarówno w przeglądarkach, jak i w silnie rosnącym segmencie reklam w aplikacjach. W połączeniu z naszą wiedzą i technologią profilowania użytkowników oraz budowania popytu w programmatic wspólnie zaoferujemy unikalne rozwiązanie, które pozwoli realizować cele reklamodawców, a także optymalnie monetyzować powierzchnie naszych wydawców" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.

Grupa Netsprint zajmuje się marketingiem technologicznym. W jej ofercie znajdują się: sieć content marketingu ContentStream; sieć reklamy programatycznej Adkontekst; silnik rekomendacji reklam Netsprint Adserver; platforma natywnej reklamy e-commerce ProductStream; sieć mailingowa Email Network; agencja direct marketingu LeadR.

(JM, 23.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.