Netsprint kupił większościowe udziały w sieci reklamy mobilnej Adrino
Netsprint
Grupa Netsprint przejęła 80 proc. udziałów w sieci reklamy mobilnej Adrino. Spółka nie ujawnia kwoty transakcji.
Odkupione przez Grupę Netsprint udziały należały wcześniej do Xevin Investments, Xevin Lab i managementu Adrino. Reklamy Adrino emitowane są w sieci mobilnej, która obejmuje ponad 320 serwisów WWW i 100 aplikacji. Jej potencjał to ponad 1,2 mld odsłon miesięcznie. Pracuje w niej ponad 20 osób.
Grupa Netsprint po przejęciu Adrino chce rozszerzyć swoje portfolio usług o dodatkowe formaty rich media (m.in. wideo), będzie mogła zaoferować swoim klientom mocniejsze wsparcie w kampaniach brandingowych rozliczanych w modelu CPM. Dodatkowo inwestycja ma zwiększyć ilość danych z urządzeń mobilnych zbieranych przez platformę DMP Netsprinta oraz stworzyć unikatowe metody
targetowania użytkowników w tym kanale.
"Adrino posiada unikalne kompetencje w obszarze prowadzenia kampanii rich media i wideo zarówno w przeglądarkach, jak i w silnie rosnącym segmencie reklam w aplikacjach. W połączeniu z naszą wiedzą i technologią profilowania użytkowników oraz budowania popytu w programmatic wspólnie zaoferujemy unikalne rozwiązanie, które pozwoli realizować cele reklamodawców, a także optymalnie monetyzować powierzchnie naszych wydawców" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.
Grupa Netsprint zajmuje się marketingiem technologicznym. W jej ofercie znajdują się: sieć content marketingu ContentStream; sieć reklamy programatycznej Adkontekst; silnik rekomendacji reklam Netsprint Adserver; platforma natywnej reklamy e-commerce ProductStream; sieć mailingowa Email Network; agencja direct marketingu LeadR.
(JM, 23.11.2016)