Malydziennik.pl Terlikowskich w tydzień zdobył ponad 100 tys. użytkowników
![](/images/contents/photo_46470_1479764945_big.jpg)
Tomasz i Małgorzata Terlikowscy (fot. materiały prasowe)
Malydziennik.pl, nowy serwis konserwatywno-chrześcijański Małgorzaty i Tomasza Terlikowskich, miał w tygodniu 14-20 listopada br. ponad 102 tys. użytkowników - wynika z badania PBI/Gemius.
Malydziennik.pl oficjalnie wystartował 14 listopada br. i w pierwszym tygodniu przyciągnął 102 212 użytkowników, którzy wygenerowali 330 083 odsłon. Większość z nich (ponad 84 tys. użytkowników i prawie 313 tys. odsłon) wygenerowano na laptopach i komputerach stacjonarnych.
- Jestem bardzo zadowolony z tych wyników. To pokazuje, że czytelników interesuje spojrzenie z punktu starcia cywilizacji i ideologii, na którym się skupiliśmy, a nie sporu partyjnego, przez pryzmat którego jest często odbierana nasza scena medialna. W zdobywaniu ruchu pomógł nam Twitter i Facebook - komentuje Tomasz Terlikowski.
W serwisie, poza małżeństwem Terlikowskich, pracują trzy osoby (admin i dwóch autorów). Przedsięwzięcie ma zarabiać na reklamach. - Mamy zamiar publikować więcej dłuższych tekstów i wywiadów - zapowiada Terlikowski.
(JM, 22.11.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)