Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program „Rolnik szuka żony” zwiększył widownię i znów wygrał z konkurencją

Bohaterowie trzeciej edycji show "Rolnik szuka żony" (fot. materiały TVP)

W trzeciej edycji reality show „Rolnik szuka żony” przyciągał do TVP 1 średnio 4,64 mln widzów – 420 tys. więcej, niż w poprzednim sezonie jesienią ub.r.

Premierowe odcinki trzeciej edycji programu „Rolnik szuka żony” były nadawane w niezmienionym paśmie - w niedziele o 21.25, od 4 września do 20 listopada br. Z naszej analizy danych Nielsen Audience Measurement wynika, że widownia reality show dwukrotnie przekroczyła 5 mln osób: odcinek emitowany 23 października oglądało 5,13 mln osób, a 6 listopada – 5,07 mln. Trzeci pod względem popularności był odcinek finałowy, który przyciągnął 4,96 mln widzów.
Średnio w czasie nadawania „Rolnika” Jedynka uzyskała 29,9 proc. udziału w grupie ogólnej, 26,7 proc. w stosowanej przez biuro reklamy TVP grupie rozliczeniowej osób w wieku 16-59 lat i 21,6 proc. w grupie komercyjnej (16-49 lat). We wszystkich grupach – podobnie jak przed rokiem – Jedynka zdystansowała w tym paśmie konkurencyjne stacje. Polsat miał w tym czasie 11,4 proc. udziału w grupie ogólnej, 12,4 proc. w 16-59 i 12,0 proc. w 16-49. TVN uzyskał odpowiednio: 8,8 proc., 10,7 proc., 11,9 proc., a Dwójka: 4,3 proc., 4,9 proc. i 5,2 proc.
Cennikowe (bez rabatów) przychody ze sprzedaży reklam przy programie „Rolnik szuka żony” wyniosły 11,76 mln zł – i były o 8,8 proc. wyższe od ubiegłorocznych.

(RUT, 22.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.