Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 919 tys. osób oglądało program "Kochanie, ratujmy nasze dzieci" w TVP 2

Kochanie, ratujmy nasze dzieci

Reality show pt. "Kochanie, ratujmy nasze dzieci", będący nowością jesiennej ramówki TVP 2, przyciągał przed telewizory średnio 919 tys. osób i przegrał z programami konkurencyjnych stacji.

Program "Kochanie, ratujmy nasze dzieci", propagujący zdrowe żywienie i aktywny styl życia, był nadawany od 15 września do 17 listopada br., w czwartki o 20.40. Najwięcej widzów - 1,12 mln – zgromadził pierwszy odcinek reality show. Z naszej analizy danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czasie emisji tego programu Dwójka miała 5,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 6,3 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat i 6,2 proc. w grupie rozliczeniowej biura reklamy Telewizji Polskiej (16-59 lat). We wszystkich trzech grupach stacja przegrała z konkurencją. Wśród wszystkich widzów i w grupie rozliczeniowej TVP liderem pasma był TVP 1 z udziałem 23,5 proc. (grupa ogólna) i 18,9 proc. Drugie miejsce w tych grupach zajął Polsat z udziałami odpowiednio 13 proc. i 14,6 proc., a trzecie TVN - 7,5 proc. i 9,1 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 w czasie emisji reality show pt. "Kochanie, ratujmy nasze dzieci" najlepszy wynik miał Polsat (15,5 proc.), przed Jedynką (15,3 proc.) i TVN (9,8 proc.).
Cennikowo ze sprzedaży reklam przy programie TVP uzyskała 2,48 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów).

(RUT, 21.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.