Średnio 919 tys. osób oglądało program "Kochanie, ratujmy nasze dzieci" w TVP 2
Kochanie, ratujmy nasze dzieci
Reality show pt. "Kochanie, ratujmy nasze dzieci", będący nowością jesiennej ramówki TVP 2, przyciągał przed telewizory średnio 919 tys. osób i przegrał z programami konkurencyjnych stacji.
Program "Kochanie, ratujmy nasze dzieci", propagujący zdrowe żywienie i aktywny styl życia, był nadawany od 15 września do 17 listopada br., w czwartki o 20.40. Najwięcej widzów - 1,12 mln – zgromadził pierwszy odcinek reality show. Z naszej analizy danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czasie emisji tego programu Dwójka miała 5,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 6,3 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat i 6,2 proc. w grupie rozliczeniowej biura reklamy Telewizji Polskiej (16-59 lat). We wszystkich trzech grupach stacja przegrała z konkurencją. Wśród wszystkich widzów i w grupie rozliczeniowej TVP liderem pasma był TVP 1 z udziałem 23,5 proc. (grupa ogólna) i 18,9 proc. Drugie miejsce w tych grupach zajął Polsat z udziałami odpowiednio 13 proc. i 14,6 proc., a trzecie TVN - 7,5 proc. i 9,1 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 w czasie emisji reality show pt. "Kochanie, ratujmy nasze dzieci" najlepszy wynik miał Polsat (15,5 proc.), przed Jedynką (15,3 proc.) i TVN (9,8 proc.).
Cennikowo ze sprzedaży reklam przy programie TVP uzyskała 2,48 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów).
(RUT, 21.11.2016)