Dziennikarze Polsatu promują "Mikołajkowy blok reklamowy"

Dziennikarze Polsatu promują "Mikołajkowy blok reklamowy"
Telewizja Polsat po raz 13. organizuje "Mikołajkowy blok reklamowy", z którego dochód przeznaczy na pomoc dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat.
"Mikołajkowy blok reklamowy" tradycyjnie zostanie wyemitowany 6 grudnia o godz. 18.45, przed głównym wydaniem "Wydarzeń". Wpływy z pokazanych w nim reklam, obliczone na podstawie wyników oglądalności, zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowych 12 edycji akcji przyniosło w sumie 15,1 mln zł.
W promocji tej akcji charytatywnej biorą udział dziennikarze "Wydarzeń" i kanałów Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek. W Świętego Mikołaja wciela się Krzysztof Kowalewski.
Spoty zachęcające do oglądania "Mikołajkowego bloku reklamowego" wyreżyserował Mariusz Palej, a producentem był Krzysztof Hansz. Spoty będą emitowane w kanałach Grupy Polsat. Dodatkowo zapowiedzi akcji będą emitowane w Ipli, radiu Muzo.fm i sieci PRN Polska.
(RUT, 18.11.2016)
