Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Programy Mikołaja Lizuta i Dominiki Wielowieyskiej w telewizji Metro Agory

Dominika Wielowieyska i Mikołaj Lizut (fot. za wideo.gazeta.pl)

Mikołaj Lizut w nowej naziemnej telewizji Metro, którą uruchamia Agora, poprowadzi program ”P.I.W.O”.

Pod tą samą nazwą Lizut miał audycję w Radiu Tok FM do lutego br. – Będę spotykał się z ludźmi, którzy na co dzień nie żyją z publicystyki. Będziemy rozmawiali o sprawach dotyczących nas wszystkich, ale z punktu wyjścia, którym jest kultura – wyjaśnia Mikołaj Lizut, obecnie prowadzący w Tok FM codzienną audycję ”A teraz na poważnie”.
Do ramówki Metra trafi też program dziennikarki "Gazety Wyborczej" Dominiki Wielowieyskiej ”Crash test”, który od września br. oglądać można w serwisie Wyborcza.pl. Z kolei prezenterzy Radia Złote Przeboje poprowadzą poranne pasmo muzyczne ”Złote Przeboje na dzień dobry”.
Telewizja Metro będzie kanałem ogólnotematycznym o profilu filmowym, dokumentalnym i lifestylowym. W ramówce znajdą się seriale (w tym animowane), filmy, programy dokumentalne (m.in. ”Wielkie przeprowadzki”), rozrywkowe (m.in. ”Szmal za szmelc”), poradnikowe (m.in. ”Pokonaj siebie”), kulinarne (”30 minut Jamiego”) rozrywkowe (m.in. ”Mr T i granice głupoty”), a także polskie produkcje już wcześniej pokazywane w telewizji, jak znany z Canal+ serial ”Cztery poziomo” i program ”Przemek Saleta: najcięższe zadania” wyprodukowany dla National Geographic Channel.
Telewizja Metro rozpocznie nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej w piątek 2 grudnia. Agora zakłada, że kanał w ciągu czterech-pięciu lat zdobędzie ponad 1 proc. udziału w rynku. Według spółki Metro ma szansę uzyskać rentowność po osiągnięciu progu oglądalności w przedziale 1-1,15 proc.

(KOZ, 16.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.