Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Programy Mikołaja Lizuta i Dominiki Wielowieyskiej w telewizji Metro Agory

Dominika Wielowieyska i Mikołaj Lizut (fot. za wideo.gazeta.pl)

Mikołaj Lizut w nowej naziemnej telewizji Metro, którą uruchamia Agora, poprowadzi program ”P.I.W.O”.

Pod tą samą nazwą Lizut miał audycję w Radiu Tok FM do lutego br. – Będę spotykał się z ludźmi, którzy na co dzień nie żyją z publicystyki. Będziemy rozmawiali o sprawach dotyczących nas wszystkich, ale z punktu wyjścia, którym jest kultura – wyjaśnia Mikołaj Lizut, obecnie prowadzący w Tok FM codzienną audycję ”A teraz na poważnie”.
Do ramówki Metra trafi też program dziennikarki "Gazety Wyborczej" Dominiki Wielowieyskiej ”Crash test”, który od września br. oglądać można w serwisie Wyborcza.pl. Z kolei prezenterzy Radia Złote Przeboje poprowadzą poranne pasmo muzyczne ”Złote Przeboje na dzień dobry”.
Telewizja Metro będzie kanałem ogólnotematycznym o profilu filmowym, dokumentalnym i lifestylowym. W ramówce znajdą się seriale (w tym animowane), filmy, programy dokumentalne (m.in. ”Wielkie przeprowadzki”), rozrywkowe (m.in. ”Szmal za szmelc”), poradnikowe (m.in. ”Pokonaj siebie”), kulinarne (”30 minut Jamiego”) rozrywkowe (m.in. ”Mr T i granice głupoty”), a także polskie produkcje już wcześniej pokazywane w telewizji, jak znany z Canal+ serial ”Cztery poziomo” i program ”Przemek Saleta: najcięższe zadania” wyprodukowany dla National Geographic Channel.
Telewizja Metro rozpocznie nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej w piątek 2 grudnia. Agora zakłada, że kanał w ciągu czterech-pięciu lat zdobędzie ponad 1 proc. udziału w rynku. Według spółki Metro ma szansę uzyskać rentowność po osiągnięciu progu oglądalności w przedziale 1-1,15 proc.

(KOZ, 16.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.