Polska Press Grupa ma nowego szefa biura reklamy
Paweł Kossek (fot. materiały prasowe)
Paweł Kossek został dyrektorem zarządzającym biura reklamy w Polska Press Grupie. Zastąpił Wiktora Pilarczyka, który został prezesem oddziału spółki w Gdańsku. Tomasz Niski odchodzi.
Paweł Kossek dotychczas był dyrektorem biura reklamy internetowej, teraz przejmuje zarządzanie wszystkimi strukturami reklamowymi spółki. Będzie odpowiedzialny za segmenty prasy płatnej (głównie dzienniki regionalne), prasy bezpłatnej ("NaszeMiasto.pl") oraz online.
W latach 2007-2008 Kossek był dyrektorem biura reklamy "Gazety Prawnej" (Infor Biznes), następnie do 2009 roku dyrektorem ds. klientów agencyjnych w Grupie Onet.pl. Z Polska Press Grupą związał się w 2009 roku, kiedy rozpoczął pracę jako dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej internetu spółki, następnie był dyrektorem sprzedaży pionu internet. W 2014 roku objął stanowisko dyrektora biura reklamy internetowej.
Wiktor Pilarczyk dotychczas był prezesem biura reklamy Polska Press Grupy. Teraz na stanowisku prezesa gdańskiego oddziału zastąpił Tomasza Niskiego, który rozstał się ze spółką. Oddział w Gdańsku wydaje "Dziennik Bałtycki", 19 tygodników lokalnych, serwis Dziennikbaltycki.pl oraz lokalne wydanie naszemiasto.pl.
Pilarczyk zanim związał się z Polska Press, pracował w firmie doradczej GSI SI-Group, w PKN Orlen SA i CEPD Management.
(JK, 15.11.2016)