Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaTory: Mariusz Szczygieł autorytetem studentów dziennikarstwa

Mariusz Szczygieł (fot. Krzysztof Opaliński)

Reporter ”Gazety Wyborczej” Mariusz Szczygieł otrzyma statuetkę w kategorii AuTORytet w dziesiątej edycji plebiscytu MediaTory.

W kategorii AuTORytet studenci doceniają tych dziennikarzy, od których mogą uczyć się rzetelności, profesjonalizmu i najwyższych standardów. Nagroda przyznawana jest za całokształt pracy dziennikarskiej oraz ma wymiar ponadczasowy.

Mariusz Szczygieł dołączył m.in. do Bogdana Rymanowskiego, Hanny Krall, Wojciecha Jagielskiego i Wojciecha Manna, którzy zostali wybrani AuTORytetami w latach ubiegłych.

To już druga statuetka w plebiscycie MediaTory dla Mariusza Szczygła, który w 2013 r. zwyciężył w kategorii DetonaTOR za reportaż ”Śliczny i posłuszny” opublikowany w ”Dużym Formacie”.

Mariusz Szczygieł statuetkę odbierze podczas jubileuszowej 10. gali, która odbędzie się 3 grudnia w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wówczas również ogłoszeni zostaną laureaci w pozostałych kategoriach.

ZOBACZ TEŻ: Pełna lista nominowanych do tegorocznej edycji MediaTorów

(KOZ, 14.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.