Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio połączyło biura  |  Ewa Wituszyńska w MWE Networks i Biznes24  |  Program z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Polska spółka Paramount Global nieznacznie zwiększyła przychody  |  Prezes operatora kablowego Vectra  |  Kanał FAST Red Carpet International TV dostępny za granicą  |  Nowy szef serwisu Benchmark.pl  |  Sprzedaż magazynów podróżniczych Burdy  |  Wyniki Wirtualnej Polski i Agory we wrześniu  |  Peppermint odpowiada  |  Agencja Vision & People ma nowych specjalistów  |  MullenLowe Group partnerem  |  Awanse w Havas PR Warsaw  |  DJ Johnnie Walker po 58 latach pracy odchodzi z BBC Radio 2  |  Szykuje się strajk w Guardian Media Group. Powodem planowana sprzedaż "The Observer"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Kotowicz została strategiem kreatywnym w polskim Facebooku

Edyta Kotowicz objęła w polskim oddziale Facebooka stanowisko creative strategist -  wynika z ustaleń "Presserwisu". Zastąpiła Ryszarda Srokę, który teraz zajmuje się tym samym, ale w londyńskim oddziale Facebooka.

Agencja Hill and Knowlton, która prowadzi biuro prasowe FB w Polsce, nie komentuje naszych ustaleń.

Edyta Kotowicz to właścicielka serwisu MotoMums.com, który pośredniczy w organizowaniu bezpiecznych przejazdów dla dzieci. Wcześniej związana była z działami kreacji i strategii m.in. w agencjach Cheil oraz Young & Rubicam.

(AMS, 13.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.