Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Kotowicz została strategiem kreatywnym w polskim Facebooku

Edyta Kotowicz objęła w polskim oddziale Facebooka stanowisko creative strategist -  wynika z ustaleń "Presserwisu". Zastąpiła Ryszarda Srokę, który teraz zajmuje się tym samym, ale w londyńskim oddziale Facebooka.

Agencja Hill and Knowlton, która prowadzi biuro prasowe FB w Polsce, nie komentuje naszych ustaleń.

Edyta Kotowicz to właścicielka serwisu MotoMums.com, który pośredniczy w organizowaniu bezpiecznych przejazdów dla dzieci. Wcześniej związana była z działami kreacji i strategii m.in. w agencjach Cheil oraz Young & Rubicam.

(AMS, 13.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.