Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stopklatka TV od stycznia do września zarobiła na reklamach ponad 20 mln zł

Stopklatka

Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV, po pierwszych trzech kwartałach br. powiększyła przychody, ale wciąż notuje stratę.

W okresie od stycznia do września br. przychody Stopklatki ze sprzedaży wyniosły 20,1 mln zł (wzrost o 10,9 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). Praktycznie wszystkie wpływy spółki pochodziły ze sprzedaży czasu reklamowego w kanale Stopklatka TV. Rok do roku przychody reklamowe spółki wzrosły o 11,3 proc.
Strata Stopklatki zmniejszyła się o 61,6 proc., z 2,5 mln zł do 963 tys. zł.
Wśród właścicieli Stopklatki są Agora SA i Kino Polska TV SA. Spółka w trzecim kwartale br. zrezygnowała z serwisu filmowego Stopklatka.pl – został on przekształcony w oficjalną stronę stacji telewizyjnej.

(KOZ, 11.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.