Stopklatka TV od stycznia do września zarobiła na reklamach ponad 20 mln zł
![](/images/contents/photo_46350_1478906124_big.jpg)
Stopklatka
Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV, po pierwszych trzech kwartałach br. powiększyła przychody, ale wciąż notuje stratę.
W okresie od stycznia do września br. przychody Stopklatki ze sprzedaży wyniosły 20,1 mln zł (wzrost o 10,9 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). Praktycznie wszystkie wpływy spółki pochodziły ze sprzedaży czasu reklamowego w kanale Stopklatka TV. Rok do roku przychody reklamowe spółki wzrosły o 11,3 proc.
Strata Stopklatki zmniejszyła się o 61,6 proc., z 2,5 mln zł do 963 tys. zł.
Wśród właścicieli Stopklatki są Agora SA i Kino Polska TV SA. Spółka w trzecim kwartale br. zrezygnowała z serwisu filmowego Stopklatka.pl – został on przekształcony w oficjalną stronę stacji telewizyjnej.
(KOZ, 11.11.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)