Wojciech Mann jako WojTech w kampanii sieci Saturn
Wojciech Mann i Marcel Borowiec w reklamie Saturna
Sieć sklepów Saturn rozpoczęła kampanię wizerunkową z udziałem dziennikarza i prezentera Programu III Polskiego Radia Wojciecha Manna oraz aktora Marcela Borowca.
W spotach reklamowych Mann wcielił się w postać pragmatycznego WojTecha, a Borowiec w zakochanego w nowych technologiach Reneusza. Obaj jako doradcy klienta przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
Wcześniej Wojciech Mann reklamował mi.in. herbatę Lipton, sieć komórkową Heyah, sieć supermarketów budowlanych Nomi i magazyn "Focus".
Kampania prowadzona jest w radiu (RMF FM, Radio Zet, Program III, Czwórka, Zet Chilli, Antyradio, Radio Eska, RMF Maxxx, RMF Classic, Tok FM, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio), telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl i media społecznościowe). W ramach kampanii będą też dystrybuowane gazetki reklamowe Saturn i insert w prasie (za realizację odpowiada agencja Redblue).
Za przygotowanie kampanii w telewizji i radiu odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, a za zakup mediów dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann. Realizacją działań w internecie zajęła się agencja Golden Submarine, a w mediach społecznościowych K2 Media. Za działania PR odpowiada agencja TBWA PR.
(IKO, 09.11.2016)