Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duzi wydawcy internetowi zanotowali w październiku wzrost liczby użytkowników

(fot. za pexels.com)

Grupa Onet-RASP w październiku br. miała o 208,6 tys. użytkowników więcej niż Grupa Wirtualna Polska - wynika z badania PBI/Gemius. Miesiąc wcześniej różnica ta wynosiła 385,8 tys. użytkowników. Wszystkie duże grupy zanotowały wzrost.

Liderem polskiego internetu w październiku br. była Grupa Google, którą odwiedziło 25,169 mln internautów – wzrost o 2,73 proc. w porównaniu z badaniem PBI/Gemius za wrzesień br. Drugi był Facebook z 21,972 mln użytkowników (wzrost o 3,56 proc.), trzecia Grupa Onet-RASP - 20,072 mln (wzrost o 3,67 proc.), a czwarta Grupa Wirtualna Polska - 19,863 mln (wzrost o 4,68 proc.).
Dalej w zestawieniu znalazły się: YouTube.com - 19,406 mln (wzrost o 4,68 proc.), Grupa Interia.pl - 16,758 mln (wzrost o 2,91 proc.), Grupa Gazeta.pl - 16,243 mln (wzrost o 5,45 proc.), Grupa Allegro - 15,904 mln (wzrost o 3,58 proc.), Grupa OLX - 14,614 mln (wzrost o 4,29 proc.) i Grupa Polska Press - 13,818 mln (wzrost o 4,28 proc.).
W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 24,79 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 21,972 mln, a trzeci YouTube.com - 19,406 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,356 mln, Onet.pl - 16,75 mln, Allegro.pl - 15,89 mln, Wp.pl - 13,906 mln, Wikipedia.org - 13,703 mln, Olx.pl - 11,902 mln i Interia.pl - 10,729 mln.
Polskie Badania Internetu i Gemius planowały latem br., że wyniki badania za październik będą obejmować aplikacje mobilne oraz streaming audio i wideo. Ich uwzględnienie zostało jednak przesunięte, bez podania nowej daty.
Według badania Gemius/PBI liczba internautów w Polsce w październiku br. wyniosła ogółem 26,1 mln. Na platformie PC (komputery osobiste używane w domu i w pracy) było 23,5 mln użytkowników, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) - 18,3 mln.
Badanie wykonano na próbie prawie 130 tys. internautów w wieku od 7 do 75 lat. Wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z drugiego kwartału br. i badania Maluchy z ub.r.

Press

W październiku przewaga Onet-RASP nad WP spadła do 208,6 tys. użytkowników (fot. Gemius)

(JM, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.