Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje na wybory wysyłały do USA m.in. Mikrutę, Kolendę-Zaleską i Pieńkowską

Donald Trump i Hilary Clinton (fot. za wikipedia.org - Krassotkin, Gage Skidmore)

TVP Info i TVN 24 BiS będą relacjonować wybory w USA przez całą noc z 8 na 9 listopada. TVN z tej okazji udostępnił aplikację mobilną wykorzystującą technologię wirtualnej rzeczywistości.

Relację z wieczoru wyborczego rozpoczną "Fakty z zagranicy" w TVN 24 BiS 8 listopada o 19.55, które poprowadzi Piotr Kraśko. Widzowie będą mogli śledzić w nich relacje Jolanty Pieńkowskiej z Nowego Jorku oraz Marcina Wrony z Waszyngtonu. Do USA z Grupy TVN pojechali również: Katarzyna Kolenda-Zaleska, Arleta Zalewska i Michał Sznajder. TVN 24 BiS od wieczoru 8 listopada do rana następnego dnia będzie z pomocą korespondentów i ekspertów relacjonować wybory. Całodobową serię programów wyborczych zakończy specjalne wydanie "Faktów po Faktach" 9 listopada, które na połączonych antenach TVN, TVN 24 i TVN 24 BiS poprowadzi Justyna Pochanke.
TVN na wybory uruchomił również aplikację mobilną "Ameryka wybiera", która dostępna jest na urządzeniach z systemem Android i iOS, i współpracuje z goglami do rzeczywistości wirtualnej. Umożliwia zajrzenie do Gabinetu Owalnego, sprawdzenie, jak głosowali mieszkańcy poszczególnych stanów, zapoznanie się z biografiami poprzednich prezydentów.
Telewizja Polska do USA wysyła trzech kolejnych korespondentów - do Zuzanny Falzmann na czas wyborów dołączą Klaudia Kocimska i Rafał Stańczyk, którzy będą sprawozdawać ze sztabów kandydatów, oraz Magdalena Foremska, odpowiedzialna za relacje z głosowania Polonii w Chicago. Studio wyborcze wystartuje w TVP Info o 23.45 15-minutowym programem "Studio świat". Od północy do godz. 5 potrwa "Amerykańska noc wyborcza", koordynowana przez redakcję zagraniczną TVP, a od 5 do 10 TVP Info w ramach "Info Poranku" będzie prezentować pierwsze wyniki, przerywane krótkimi serwisami informacyjnymi i wywiadami z gośćmi.
W trakcie obu programów TVP Info będzie prowadzić transmisję także ze swojego studia w hotelu Westin w Warszawie, gdzie ambasada USA robi wieczór wyborczy.
Polsat News start "Wydania specjalnego"poświęconego wyborom w USA planuje na godz. 4 rano 9 listopada. Poprowadzi je Bartosz Kurek. Z Waszyngtonu relacje przygotowywać będzie Magdalena Sakowska, stała korespondentka Polsat News w USA, a z Nowego Jorku Jan Mikruta, reporter "Wydarzeń" Polsatu. Relację z wieczoru wyborczego ambasady Stanów Zjednoczonych poprowadzi Wojciech Brzeziński, dziennikarz Polsat News. Reakcje europejskich stolic mają relacjonować korespondenci Polsat News z Berlina, Moskwy i Brukseli. Olga Owczarek ze studia Polsat News w Warszawie przybliży sylwetki kandydatów i system wyborczy w USA, a reakcje rynków finansowych przedstawi Klaudiusz Slezak. Wśród gości programu mają być: Witold Waszczykowski (minister spraw zagranicznych), Ryszard Czarnecki (wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego), dr Tomasz Płudowski (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego), Łukasz Pawłowski ("Kultura Liberalna"), Małgorzata Zawadka (była korespondentka Radia Zet, RMF FM i "Newsweek Polska" w USA), Anna Szubert (ekspert ds. wizerunku), dr Paweł Kowal (Instytut Nauk Politycznych PAN), Paweł Zalewski (były europoseł PO).
Telewizja Republika 8 listopada od godz. 20 prowadzić będzie specjalne studio "Ameryka wybiera". Potrwa ono do 1 w nocy, poprowadzą je Ryszard Gromadzki oraz Marcin Bąk.
Nowa TV, która startuje 9 listopada, przygotowuje specjalny materiał z USA na temat wyborów prezydenckich, który ma być nadany o 18.30 w programie informacyjnym "24 godziny online.pl". Stacja nie ujawnia jednak szczegółów.
W Zoom TV wyborom 9 listopada poświęcony będzie program "Obywatel Kuźniar", emitowany od 18.

(JM, 08.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.