Jolanta Fudala została p.o. dyrektorem biura marketingu TVP
Telewizja Polska
Jolanta Fudala awansowała na stanowisko p.o. dyrektora biura marketingu i PR Telewizji Polskiej.
Pracę w TVP Jolanta Fudala zaczęła w sierpniu br. jako zastępca dyrektora biura marketingu. Wcześniej była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w "Tygodniku do Rzeczy” i miesięczniku „Historia do Rzeczy”. Pracowała też m.in. jako dyrektor PR w Domu Prasowym („Życie Warszawy”) i była dyrektorem wydawniczym polskiej edycji pisma „Businessweek”.
W biurze marketingu telewizji publicznej Fudala przejęła obowiązki Joanny Klimek, która w piątek 21 października br. postanowiła się rozstać z TVP (była też szefową biura programowego, gdzie zastąpił ją Krzysztof Karwowski).
(RUT, 08.11.2016)