Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Taniec z gwiazdami" gromadził w Polsacie 2,91 mln widzów, a "Kabaret na żywo" - 2,31 mln

Szóstą edycję "Tańca z gwiazdami" wygrał aktor Robert Wabich z tancerką Hanną Żudziewicz (fot. Polsat)

Szóstą edycję "Tańca z gwiazdami" oglądało w Polsacie średnio 2,91 mln osób, a program "Kabaret na żywo" w debiutanckim sezonie miał 2,31 mln widzów.

Polsat zdecydował już o realizacji siódmego sezonu "Tańca z gwiazdami", nie wiadomo natomiast, czy na antenę wróci "Kabaret na żywo" – chociaż stacja jest zadowolona z wyników programu.
Najpopularniejsze odcinki "Tańca z gwiazdami" (emisja w piątki o godz. 20) przyciągały ponad 3 mln widzów: finał oglądało 3,3 mln osób, odcinek z 14 października - 3,13 mln, a z 7 października – 3,07 mln. Średnio w czasie emisji show Polsat z udziałem w widowni 19,6 proc. zajął pierwsze miejsce w grupie ogólnej. Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) miał 13,6 proc. udziału, co dało mu drugie miejsce w tym paśmie, za TVN (17,8 proc.). Szóstą edycję "Tańca z gwiazdami" wygrał aktor Robert Wabich z tancerką Hanną Żudziewicz.
W przypadku "Kabaretu na żywo" (niedziele o godz. 20) najwięcej widzów zgromadziły ostatnie dwa odcinki: 2,57 mln osób oglądało program z 30 października, a 2,55 mln – z 6 listopada. Program dał Polsatowi średnio 14 proc. udziału w grupie ogólnej i 14,3 proc. w komercyjnej. W tej pierwszej, w paśmie "Kabaretu na żywo" stacja zajęła drugie miejsce za TVP 1 (24,5 proc.), a w grupie komercyjnej była trzecia, za TVP 1 (18,5 proc.) i TVN (16,4 proc.).
Z naszej analizy danych dostarczonych przez Nielsen Audience Measurement wynika, że sprzedaż reklam przy "Tańcu z gwiazdami" przyniosła Polsatowi 32,72 mln zł, a przy "Kabarecie na żywo" – 34,19 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

(RUT, 08.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.