Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa TV. Jarosław Kulczycki i Beata Tadla pokazują studio programu "24 godziny"

Jarosław Kulczycki i Beata Tadla pokazują studio programu "24 godziny" (screen za facebook.com)

Beata Tadla i Jarosław Kulczycki z Nowej TV (Grupa ZPR Media) witają telewidzów z przymrużeniem oka. W klipie opublikowanym na Facebooku pokazują... stół i telebim. Telewizja rozpoczyna emisję sygnału 9 listopada.

- Muszę zdementować jedną, bardzo krzywdzącą pogłoskę, która pojawiła się w sieci. Otóż pojawiły się zarzuty, że nasze studio jest wirtualne. To nie prawda, ono jest realne – tak wita się z internautami Jarosław Kulczycki, prowadzący na antenie Nowej TV program „24 godziny”. Dziennikarz przy okazji wymownie uderza w stół i obudowę telebimu, udowadniając, że wszystko jest prawdziwe.

- Chciałbym, żeby ktoś podszedł do mnie na ulicy i powiedział mi: wie pan, fajny program robicie, bo ja rozumiem co do mnie mówicie. Wreszcie wiem, dlaczego ważny jest trójpodział władzy i Trybunał Konstytucyjny – mówi już na poważnie Kulczycki.

Stacja przygotowała drugi klip, w którym główną rolę gra Beata Tadla. - 9 listopada to jest na pewno nowe otwarcie dla nas wszystkich – mówi prezenterka Nowej TV. - Dawno nas nie było i bardzo się stęskniliśmy za państwem, drodzy widzowie. I dlatego mamy niezywkłą przyjemność zaprosić państwa na program "24 godziny" – zachęca Beata Tadla.

Program „24 godziny” emitowany będzie od 9 listopada, codziennie o godzinie 18.30. Audycja, której gospodarzami będą Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Jarosław Kulczycki i Marek Czyż powstaje pod kierownictwem Tomasza Syguta. W ramówce Nowej TV znajdzie się m.in. serial „Moda na sukces”.

Grupa ZPR Media ma w swoim portfolio jeszcze trzy stacje naziemne: Polo TV, Fokus TV i 8 TV, a także trzy kablowo-satelitarne: Eska TV, Vox Music TV i Hip Hop TV.

(TAD, 07.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.