Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat i TVN liderami rynku w październiku

Największy udział w rynku w grupie ogólnej miał w październiku Polsat, natomiast w grupie komercyjnej prowadził TVN – który był też jedyną telewizją „wielkiej czwórki” z wynikami lepszymi niż w ub.r.

Średni udział Polsatu w grupie wszystkich widzów wyniósł 12,35 proc. (w październiku ub.r. było to 12,88 proc.). Drugie miejsce zajął TVN z wynikiem 11,30 proc. (wzrost z 11,15 proc.). Udział TVP 1 spadł do 10,46 proc. (12,29 proc.), a TVP 2 – do 8,34 proc. (8,45 proc.). W pierwszej dziesiątce wyniki w porównaniu z ub.r. oprócz TVN poprawiły jeszcze kanały TVN 24, TVN Siedem, TV Puls i Puls 2.

Copy: Copy: Udziały grupa ogólna
Create column charts

Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) największy udział miał TVN – 14,23 proc. (wzrost z 13,21 proc.). Dalej uplasowały się: Polsat – 13,97 proc. (rok wcześniej był liderem z udziałem 14,30 proc.), Dwójka – 7,26 proc. (niewielki spadek z 7,27 proc.) i Jedynka – 6,58 proc. (spory spadek z 8,28 proc.), a pierwszą piątkę zamyka TVN Siedem – 3,89 proc. (3,55 proc.). W drugiej piątce znalazły się kanały: TV Puls – 3,81 proc. (wzrost z 3,52 proc.), TV 4 – 3,64 proc. (spadek z 3,93 proc.), TVN 24 – 2,00 proc. (spadek z 2,57 proc.), TTV - 1,89 proc. (wzrost z 1,74 proc.), Puls 2 – 1,88 proc. (niewielki spadek z 1,90 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.