mBank chce kampanią zdobyć pozytywne opinie w internecie
mBank rozpoczął kampanię internetową #SłowaMająMoc, w której zachęca klientów do dzielenia się pozytywnymi wrażeniami.
"Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo, zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy" – tłumaczy zasady akcji w komunikacie prasowym Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku. Najciekawsze wpisy zostaną nagrodzone.
Za przygotowanie strony internetowej Slowamajamoc.com i filmu opublikowanego na fanpage'u marki oraz na kanale YouTube odpowiada Agencja VML Poland. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia br.
(IKO, 03.11.2016)