Ekskluzywny Menel promuje Raiffeisen Polbank wśród milenialsów
Raiffeisen Polbank rozpoczął kampanię reklamową promującą Wymarzone Konto Osobiste i powiązane z nim produkty. Twarzą kampanii jest bloger Ekskluzywny Menel (Kamil Pawelski).
Kampania pod hasłem: „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” trwa od 2 listopada do 11 grudnia br. i skierowana jest do młodych osób. "Sposób dotarcia do nich musi być zupełnie inny i stąd nowatorska forma naszej reklamy oraz wykorzystanie w kreacji Ekskluzywnego Menela, za którego radami podąża wielu młodych ludzi” – argumentuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku. W kampanii podkreślane są nowoczesne usługi banku, m.in. aplikacje Mobilny Portfel i Mobilny Bank, a także system bankowości internetowej R-Online.
Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych, w kinach, oddziałach banku i internecie. Koncept kreatywny stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, za reżyserię Kuba Michalczuk, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.
(IKO, 03.11.2016)