Temat: radio

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza e-learning dla dziennikarzy i agencji kreatywnych

(fot. www.facebook.com/blueprint)

Facebook uruchomił Blueprint - specjalną stronę z kursami e-learningowymi dla dziennikarzy, które mają nauczyć ich korzystania z narzędzi oferowanych przez serwis.

Blueprint wykorzystuje technologię e-learningową Exceed LMS. Aby rozpocząć kursy, należy podać swoje imię, nazwisko, adres e-mail i miejsce pracy. Kursy dostępne są też dla przedstawicieli agencji kreatywnych.

Kursy, które kończą się egzaminami, uczą dziennikarzy m.in. podstaw obsługi Facebooka i Instagrama, tworzenia treści 360, transmitowania za pośrednictwem Facebook Live, publikowania w Instant Articles.

Facebook planuje interaktywne webinary dla dziennikarzy, które mają ruszyć w listopadzie br.

(JM, 28.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.