CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter zamyka Vine

Serwis społecznościowy Twitter poinformował o zamknięciu serwisu Vine.

W czwartek 27 października Twitter zapowiedział za pośrednictwem bloga Mednium, że za kilka tygodni aplikacja Vine zostanie zamknięta. Użytkownicy serwisu mają jednak zachować dostęp do nagranych przez siebie klipów.

Decyzja Twittera jest sporym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę rosnące znaczenie treści wideo w mediach społecznościowych. Zaledwie w czerwcu br. Twitter podniósł z 30 do 140 sekund limit długości klipów nagrywanych za pośrednictwem zamykanego serwisu.
Twitter został właścicielem serwisu Vine cztery lata temu. Kwota transakcji miała sięgnąć 30 mln dol.

(LL, 27.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.